نور پردازی گلزار شهدای آرامستان محله کلید خورد

به منظور صیانت از مقام شهدا و بهره برداری مطلوبتر از فضای عمومی گلزار شهدای آرامستان گله محله روشنایی عمومی گلزار با استقرار چراغهای روشنایی در پیرامون آن اجرایی می گردد.

ارسال کننده

سید محمد هاشمی

تاریخ ارسال

1397/11/04
   به منظور صیانت از مقام شهدا و بهره برداری مطلوبتر از فضای عمومی گلزار شهدای آرامستان محله با تدابیر اتخاذ شده مقرر گردید در فاز اول روشنایی عمومی گلزار با استقرار  چراغهای روشنایی در پیرامون آن اجرایی گردد.


   مهندس حسینی مدیر عامل سازمان آرامستانها با اشاره به شأن و عظمت مقام شهدا و نیز ضرورت فعال نمودن فعالیتهای فرهنگی و استفاده از ظرفیت ارزشمند گلزار شهدا عنوان کرد: بهینه سازی فضای عمومی گلزار، توأم با حفظ  معنویت و پرهیز از اسراف و تجمل گرایی در دستور کار سازمان آرامستانها قرار دارد و لازم است با بستر سازی کافی، فضای برنامه های فرهنگ ساز بدور از کشمکشهای رایج سیاسی در مجموعه آرامستان گله محله برنامه ریزی و اجرا گردد.


   مهندس حسینی با تقدیر از هیأت های مذهبی به ویژه جوانان پیشرو در  اجرای برنامه های مناسبتی در گلزار شهدای آرامستان گله محله تاکید نمود: سازمان آمادگی همکاری و مشارکت در همه برنامه های مرتبط را در حد ظرفیتهای سازمانی دارد و خواستار هماهنگی کامل در جهت پرهیز از موازی کاری یا خدای نکرده مشکلات اجرایی یا اختلال در خدمات عمومی سازمان شد.